موفقیت در کنکور

کارتان را آغاز کنید توانایی انجامش به دنبال می آید.

 

روزی از مردی که در حرفه خود بسیار موفق بود پرسیدند: چگونه در این مدت کم این همه کارهای بزرگ انجام داده ای؟

او در پاسخ گفت: «من در رویا دیدم، و تصمیم گرفتم، تا رویای خود را دور نریزم. سپس به رختخواب رفتم و در مورد رویاهای خود فکر کردم. و به خواب رفتم. و خواب رویاهای خود را دیدم زمانیکه از خواب بیدار شدم راه تبدیل آن رویا ها به واقعیت را پیدا کردم. در  حالیکه دیگران به من می گفتندتو نمی توانی این کار را انجام دهی من با شدت بیشتر برای رسیدن به آنچه می خواستم کار می کردم تا به این موفقیت ها رسیدم. یادم هست که شخصی می گفت مردان بزرگ رویای دیگران هستند.»

آنها در مه یک روز بهاری یا در قرمزی آتش یک زمستان طولانی چیزهایی (رویاهایی) می بینند. و آنرا تقویت و حفاظت می کنند. در حالیکه که دیگران رویاهایشان را به دست فراموشی می سپارند. آنها رویاهای خود را در روز های سخت تقویت می کنند، و با سعی و تلاش  ابرهای تردید را دور میکنند و آنگاه است که زمان درخشش رویایی است که اکنون به واقعیت پیوسته است. این فرایند همیشه برای کسی که ایمان و امید به رویاهایش دارد رخ می نماید.

بنابراین هیچگاه اجازه ندهید. کسی رویاهای شما را بدزدد یا حتی سعی کند آنرا برای شما غیر ممکن جلوه دهد.

آواز خود را بخوانید، رویای خود را در خواب ببینید و چشم انتظار آرزوی خود باشید.