کنکور چیزی جز کتاب نیست و کتاب خواندن، کار دانش آموزان حرفه ای

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

روش صحیح مطالعه ریاضیات

ریاضی

ریاضیات شامل علائم، فرمول‌ها، روش‌های ویژه و کتاب‌های درسی‌ای است که سخت به نظر می‌آیند و خیلی کلمات و اصطلاحات منحصربه‌فرد هستند. در نتیجه مهم است که از مهارت‌های مطالعه‌ای استفاده کنید که اختصاصاً مناسب ریاضیات باشد.

1- شما نمی‌توانید ریاضیات را فقط با خواندن و گوش دادن یاد بگیرید. قسمت زیادی از یادگیری ریاضیات به تمرین کردن فعالانه بستگی دارد. این بدان معنی است که شما حتماً باید همه‌ی تکالیف و وظایف محوله‌ی درسی خود در ریاضیات را انجام دهید. یاد گرفتن چگونگی استفاده از فرمول‌ها و روش‌ها، حیاتی است.

۱۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

از تو حرکت از خدا برکت

 موفقیت

شبی از شبها، شاگردی در حال عبادت و تضرع و گریه و زاری بود.

در همین حال مدتی گذشت، تا آنکه استاد خود را، بالای سرش دید، که با تعجب و حیرت؛ او را، نظاره می کند !

استاد پرسید : برای چه این همه ابراز ناراحتی و گریه و زاری می کنی؟

شاگرد گفت : برای طلب بخشش و گذشت خداوند از گناهانم، و برخورداری از لطف خداوند!

استاد گفت : سوالی می پرسم ، پاسخ ده؟

شاگرد گفت : با کمال میل؛ استاد.

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

بدان که در دنیا کسی مثل تو نیست

کنکور 93

در تاریخ 7 تیر ماه بالاخره کنکور تمام گروه های آزمایشی به پایان رسید. امیدوارم که تمام دانش آموزان ایران زمین تونسته باشن از این مرحله از زندگیشون که یکی از هزاران آزمونی هست که همه آدم ها در کل زندگیشون باید بگذرونن( آزمون های الهی و ...) درس گرفته باشین.یعنی اگه در آزمون موفق بودید باید به خاطر این موفقیت به خودتون جایزه بدید، و اگه به نتیجه دلخواهتون نرسیدید ببینید کجای راه رو اشتباه رفتید که باعث شد که نتیجه دلخواه رو به دست نیارید ، به هر صورت امیدوارم تا یک ماه دیگه نتیجه دلخواهتون رو بدست بیارید و نتیجه تلاشتون رو ببینید.

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
رضا