success

 

خداوند بذر همه چیز شدن را از بدو تولد در مغز انسان ها قرار داده است،فقط باید آن را آب یاری کرد تا به عرصه وجود برسند مثلا در یک زمینی که خشک است و باران نیامده جز خاک چیز دیگری نمی بینی ولی هنگامی که بارا میبارد می بینیم که علف های زیادی سبز می شود و انواع گل ها در رنگ های مختلف پدیدار میگردند،پس انسان باید این بذر را آبیاری کند یعنی سعی و تلاش کند تا با تلاش به هر چیزی که بخواهد برسد.

سلام دوستان 

اینم از کنکور 92 تموم شد رفت...

شاید الان که دارم این پست رو میزارم یه عده خوشحال باشن یه عده ناراحت خب بزارید اول از همین جا به اونایی که خوشحال هستن یه تبریک عرض کنم و بگم برای همتون آروزی موفقیت روز افزون رو دارم.

خب بریم سراغ اونایی که ناراحت هستن...

نمیخوام بگم کنکور همه چیز نیست،آخر دنیا نیست،واز این قبیل حرفا میدونم این حرفا رو زیاد شنیدین با این که درست هم هستن اما...دوستان عزیز ناراحت بودن بعد از نتایج کنکور و اون رتبه ایی رو که خواستن نیاوردن مثلما طبیعی هست ولی این ناراحتی تا کی؟...خوب اگه از من بپرسید من میگم این ناراحتی نباید بیش از یکی دو ساعت طول بکشه چون بعد از یکی دو ساعت اون اتفاق دیگه خودشو میسپاره به گذشته ها و نباید حسرت گذشته رو بخورید بلکه باید ریشه یابی کنیم ببینیم کجای کار ایراد داشته که نتیجه این شده و با یک برنامه ریزی درست به آینده امیدوار باشیم.

میدونم خیلی ها مشغله داشتن نتونستن اون طور که باید درس بخونن ولی باید بدونید اگه امسال برنامه ریزی نکنید و اون ایراد هایی رو که توی سال قبل داشتید رو برطرف نکنید،همین امسال هم، مشغله،کار،و هزار یک چیز دیگه وجود داره که اگه با برنامه پیش نرید امسال رو هم از دست میدید یعنی کنکور 93 رو.

پس بیایید با یه برنامه ریزی درست به سراغ کنکور 93 بریم.خب اگه از من بپرسید برای برنامه چی کار کنم؟من میگم خودتون از همین الان که فکر میکنم 7 روز دیگه تا ماه رمضان مونده یه برنامه تنظیم کنید توی این یه هفته هر روز یک ساعت روی برنامتون فکر کنید تا در آخر کار یه برنامه قوی برای مطالعه داشته باشید...اگه عقیدتون اینه که نه من نمیتونم برنامه بچینم،من باید برم یه مشاوره بگیرم اون برای من یه برنامه تنظیم کنه باید به این دسته از دوستان اعلام کنم ببین دوست عزیز هیچ کسی بهتر از خود تو،شخصیتت رو،رفتارت رو،وکلا مشغله های زندگی تو رو نمیدونه پس بهتر هست که خودت برنامه ریزی کنی.

اگه از الان بگی نه نمیشه من به برنامه ریزی خودم عمل نمیکنم باید بگم که کسی که نمیتونه یه برنامه ساده رو بری خودش تنظیم کنه توقع داری توی کنکور موفق بشه...!!! اینی رو که گفتم نه این که کسایی که مشاوره میگیرن دیگه ...نه منظورم این نبود منظورم اینه که موفقیتی که خودت روی پای خودت همه چیزشون تنظیم کرده باشی خیلی لذت بخش تر هست و بیشتر میچسبه.

خب بزارید یه بار دیگه به اونایی که موفق شدن تبریک عرض کنم بگم مبارکه:)شیرینی یادتون نره

به اونایی هم که موفق نشدن بگم که بهتره که نگیم شکست خوردیم بگیم با تجربه شدیم.

در آخر با چند نکته و حرفم رو تموم میکنم.

-همیشه به نرمی متانت صحبت کن زیرا این گونه اثری مثبت در اطرافیانت ایاد می کنی.

-همیشه متواضعانه راه برو زیرا هیچ کس انسان های مغرور را دوست ندارد.

-همیشه آرام و معقول غذا بخور زیرا زیاده روی در هر کاری به ضرر انسان تمام میشود.

-همیشه نفس عمیق بکش زیرا بهترین داروی سلامتی بدن،تنظیم تنفس و نفس کشیدن درست است.

-همیشه به اندازه کافی بخواب زیرا کم خوابی باعث آشفتگی و عصبانیت تو می شود.

-همیشه تمیز باش و لباس های مرتب بپوش زیرا به تو اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

-همیشه بی باکانه عمل کن زیرا تردید و شک تو را از رسیدن به هدفت دور خواهد کرد.

-همیشه صبور باش زیرا صبر تو را محبوب تر از پیش جلوه می دهد.

-همیشه صادقانه فکر کن این گونه دیگران را قضاوت نخواهی کرد.

-همیشه برای آینده برنامه داشته باش تا رسیدن به اهداف بزرگ را تجربه کنی.

-همیشه خوب گوش کن تا این گونه از تجربه دیگران استفاده کنی واز آن ها عبرت بگیری.

-همیشه عشق بورز تا مورد محبت دیگران واقع شوی.