کنکور چیزی جز کتاب نیست و کتاب خواندن، کار دانش آموزان حرفه ای

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

پکیج آموزشی فیزیک اول دبیرستان

فیزیک اول دبیرستان

 


 

در پی تکمیل پست جزوه کامل فیزیک سال اول دبیرستان  جزوات تکمیلی فیزیک 1  را به همراه نمونه سوالات فصل به فصل برای شما دوستان عزیز آماده کردیم.امید است جلب رضایت شما را فراهم سازد.

۵۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

برنامه 24 ابان مهندس ایمان سرور پور

 

سلام به بچه های ناب سرزمین مقدسم ایران، دوستان عزیز من معمولا کم تر برنامه های ایمان سرور پور رو توی وبم میزارم چون بقیه دوستان وب نویس زحمتش رو میکش اما این برنامه فرق میکرد دوست داشتم خودم برا دوستای عزیزم بزارمش امیدوارم خوشتون بیاد...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا

جزوات دینی مقطع متوسطه

جزوات دین و زندگی مقطع دبیرستان

 

شاهکاری دیگر از سرشاخ، این بار با دین و زندگی سرشاخ شوید ، تمام سعی ما بر جمع آوری بهترین های جزوات کنکوری برای شما دوستان عزیز است، در لینک های زیر میتوانید جزوه دین و زندگی 2، دین و زندگی 3، دین و زندگی 4 را دانلود فرمایید.

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا

به دنیا آمدنتان دلیلی دارد!

موفقیت

 

do not look for of heroes. be one

در جستجوی قهرمان نباشید،خود قهرمان شوید.

دلایل زیادی برای بودن در این سیاره وجود دارد 

ولی من فکر می کنم:

دلیل بودنتان در این جا این است که

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا

خلاصه فصل دوم زیست پیش دانشگاهی

مهندسی ژنتیک

 

در این پست خلاصه فصل دوم زیست پیش دانشگاهی قرار گرفته که میتونه در زمان دوره کردن درس بسیار مفید واقع بشه و در وقت صرفه جویی بشه، امیدوارم با نظراتتون ما رو در هر چه بهتر شدن سایت یاری کنید، موفق باشید.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا

خلاصه فصل چهارم زیست شناسی 2 (سوم دبیرستان)

هورمون

مهمترین درس برای بچه های تجربی زیست هست و تو کنکور ضریب 12 رو داره، بعضی از فصول درس زیست از اهمین بیشتری برخوردار هستند که من این جا میخوام خلاصه یکی از اون فصل های مهم رو بزارم تا بتونید در وقتتون صرفه جویی کنید و وقت کنید این درس رو هر چه بیشتر و در زمان کمتر دوره کنید.

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا

آرامش و قدرت ذهن

آرامش ذهن

روزی کشاورزی متوجه شد ساعتش را در انبار علوفه گم کرده است. ساعتی معمولی اما با خاطره‌ای از گذشته و ارزشی عاطفی بود. بعد از آن‌که در میان علوفه‌ها جستجو کرد و آن را نیافت از گروهی از کودکان که در بیرون انبار مشغول بازی بودند کمک خواست و وعده داد که هر کس آن را پیدا کند جایزه‌ می‌گیرد.

کودکان به محض این‌که موضوع جایزه مطرح شد به درون انبار هجوم آوردند و تمامی کپه‌های علف و یونجه را گشتند اما باز هم ساعت پیدا نشد. کودکان از انبار بیرون رفتند و درست موقعی که کشاورز از ادامه‌ی جستجو ناامید شده بود، پسرکی نزد او آمد و از او خواست به او فرصتی دیگر بدهد. کشاورز نگاهی به او انداخت و با خود اندیشید: «چرا که نه؟ به هر حال، کودکی صادق به نظر می‌رسد.»

کشاورز کودک را به تنهایی به درون انبار فرستاد. بعد از اندک زمانی کودک در حالی که ساعت را در دست داشت از انبار علوفه بیرون آمد. کشاورز از طرفی شادمان شد و از طرف دیگر متحیر گشت که چگونه کامیابی از آنِ این کودک شد. پس پرسید: «چه‌طور موفق شدی در حالی که بقیه‌ی کودکان ناکام ماندند؟»

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا

پاسخ پیام آیات دین و زندگی پیش دانشگاهی

پاسخ کل پیام آیات دین و زندگی سال چهارم دبیرستان به همراه جواب تمام فعالیت های کتاب در لینک زیر آماده دانلود میباشد. این مجموعه  به صورت خلاصه تهیه شده و در سه لینک متفاوت از درس 1 تا 9 کتاب را ضمیمه میباشد.

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا