کنکور چیزی جز کتاب نیست و کتاب خواندن، کار دانش آموزان حرفه ای

۱۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

جزوه ریاضی سوم تجربی

جزوه درسی ریاضی سوم تجربی، یه متمم است برای دوستانی که کتاب رو مطالعه کردن و میخوان از یه دید دیگه دانسته ها رو تکمیل و خودشون رو یه محکی بزنند. این جزوه آموزشی در 4 فصل ارائه شده که شامل (پدیده های تصادفی و احتمال ، تابع، حد پیوستگی، مشتق ) میباشد.

۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

باید که تو هم باشی!

می گویند اگر صدایش بزنی می آید.آن قدر سریع که باورت نمی شود و آن قدر آرام که متوجه اش نمی شوی! اما اگر راست هم نگویند تو باید بیایی!هم سریع و هم آرام! چه من متوجه شوم و چه باورم نشود.

میگویند اگر نیکی کنی جوابت را چند صد برابر بیشتر می دهد و از راهایی پاسخ ات را می دهد که حتی به ذهنت هم نمی رسد. اما اگر این را هم نمی گفتند تو باید جواب عملم را به نیکو ترین شکل ممکن بدهی. چه به ذهن من برسد و چه نرسد!

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

مروری بر هندسه

هندسه،مبحث درسی است که در این پست به اون میپردازیم،نوبتی هم بود دیگه نوبت هندسه بود، (هندسه1)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

حل المسائل ریاضیات اول دبیرستان

این کتاب شامل حل مسائل کل کتاب ریاضی اول دبیرستان می باشد، امید است که با استفاده  مناسب دانسته های خود را بهبود بخشید و بتوانید ریاضی را هر چه آسان و سریع یاد بگیرید.

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

جزوه آموزشی ریاضی 2

 

این پست اختصاص به همه عزیزانی دارد که در درس ریاضی 2  به قول دوستان یه کمی لنگ میزنند و میخوان با کمی تلاش بیشتر این ضعف رو جبران کنن ، این مجموعه آموزشی در هفت فصل ارائه شده و به تفکیک تمامی فصل ها مورد بررسی قرار گرفته است انشااله که مفید واقه بشود.

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

و خدایی که در این نزدیکی است...

god

تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دورافتاده برده شد، با بیقراری به درگاه خداوند دعا می‌کرد تا او را نجات بخشد، ساعتها به اقیانوس چشم می‌دوخت، تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی‌آمد... 
ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از کلک بسازد تا از خود و وسایل اندکش  بهتر محافظت نماید، روزی پس از آنکه از جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت، دود به آسمان رفته بود،اندوهگین فریاد زد: «خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟ 

۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

یه کوچولو از شیمی (مول و ...)

شیمی

در شیمی از اصطلاح"مول" برای اندازه گیری مقدار یک عنصر یا ماده مرکب استفاده می شود. در واقع این یک تعریف و قسمتی از زبان بیان علم شیمی است. برای این که از مول بیش تر بدانیم، بهتر است از "وزن اتمی" شروع کنیم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

آرامش مغز

 یکی از راه های رسیدن به آرامش مغزی استراحت کردن است که کمک می کند تا ذهن شما بتواند خستگی ها را دفع و انرژی جدید بگیرد. راه دیگری که می توانید در کنار استراحت از آن استفاده کنید خوردن خوراکی هایی است که آرامش بخش مغز شما هستند.

شکلات

konkoori

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا