کنکور چیزی جز کتاب نیست و کتاب خواندن، کار دانش آموزان حرفه ای

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

ویدویو های آموزشی فیزیک پیش

 

در این پست ویدیو های آموزشی فیزیک پیش دانشگاهی که کاری از گروه آکادمی خان هست رو میزارم خوب به دلیل این که این ویدیو ها روی سرور هایی بودن که سرعت خوبی نداشتن من خودم اونا رو دانلود کردم سعی میکنم توی چند قسمت براتون بزارم.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
رضا

روزه فکری!!!

thinks

 

 

سلام دوستان خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه و اوقات به کامتون باشه،ماه،ماه رمضان هست من هم این ماه عزیز رو به تمامی بازدیدکننده ها تبریک عرض میکنم و امیدوارم نماز و روزتون مورد قبول حق واقع بشه ، خوب حتما پیش خودتو میگید روزه ی فکری چیه...؟ خوب من هم اول برام سوال بود اما توی یکی از کتاب ها که داشتم میخوندم به این مطلب بر خوردم که دیدم بد نیست این جا اون مطرح کنم که دوستان همراه با روزه معنوی روزه فکری هم بگیرن خوب دیگه بیشتر از این منتظرتون نمیزارم و قسمتی از متن کتاب رو که مرتبط با این موضوع هست رو مینویسم.

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

برنامه ریزی چیست؟

Planning

 

یکی از تفاوت‏های اساسی میان انسان و حیوان این است که حیوان فقط در زمان حال زندگی میکند و انسان در سه زمان: گذشته، حال و آینده. گذشته محمل تجارب است، حال منزلگاه تصمیم‏گیری است، و آینده سکوی رشد و ارتقاء. انسان با تجزیه و تحلیل رویدادهای گذشته، دست به برنامه ریزی زمان حال میزند و آینده را رقم میزند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

قاعده تعیین عدد اکسایش عنصرها

قاعده های که در ارتباط با تعیین عدد اکسایش عنصرها است، و توسط پاولینگ ارائه داده شد. این قاعده ها بر اساس قرار دادهای که وی پیشنهاد کرده بود، وضع شدند. جا دارد که پیش از توصیف این قاعده ها به تعریف عدد اکسایش عنصرها، که عدد اکسیداسیون یا حالت اکسایش نیز نامیده می شوند، بپردازیم: 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

جزوه کامل شیمی دوم دبیرستان

chemistry

جزوه کامل شیمی سال دوم دبیرستان درقالب یک فایل pdf در لینک زیر قابل دانلود میباشد. این فایل برای علاقه مندان به مطالع بیش تر در زمینه شیمی جمع آوری شده است. امیدوارم گام مهمی برداشته باشیم در جهت  یادگیری بیشتر شما.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا

مثل مرغ نباشید!

oghab

 

مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغی گذاشت عقاب با بقیه جوجه ها از تخم بیرون آمد و با آنها بزرگ شد . در تمام زندگیش او همان کارهایی را انجام داد که مرغ ها میکردند و قد قد میکرد و گاهی هم با دست پا زدن بسیار کمی در هوا پرواز میکرد .

سالها گذشت و عقاب پیر شد . روزی پرنده ی با عظمتی را بالای سرش بر فراز آسمان ابری دید . او با شکوه تمام ، با یک حرکت ناچیز بالهای طلاییش ، بر خلاف جریان شدید باد پرواز میکرد.

عقاب پیر بهت زده نگاهش کرد و پرسید : این کیست؟

همسایه اش پاسخ داد : این عقاب است . سلطان پرندگان. او متعلق به آسمان است و ما زمینی هستیم.

عقاب پیر مثل مرغ زندگی کرد و مثل مرغ مرد. زیرا فکر میکرد مرغ است.

نتیجه:"ما میتوانیم همان باشیم که آرزویش را داریم پس توانایی هایمان را کوچک نشماریم."

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا